piątek, 6 września 2013

Poziomka - odżywcze masło do ciała z olejkiem migdałowym i bawełną

"Odżywcze masło  o gęstej konsystencji doskonale pielęgnuje Twoje ciało i otula je aromatem świeżych poziomek przenosząc słodycz i poprawiając nastrój. Bogata formuła preparatu zawiera olej migdałowy, bawełnę, d-pantenol, masło shea i witaminę E, dzięki którym intensywnie odżywia oraz nawilża nawet bardzo suchą skórę. Posiada właściwości wygładzające, regenerujące i ujędrniające. Odbudowuje oraz wzmacnia naturalną barierę hydrolipidową naskórka. Delikatnie go natłuszcza, łagodzi podrażnienia, likwiduje napięcia i szorstkości. Masło nadaje skórze wyjątkową miękkość, gładkość oraz pozostawia delikatny, słodki zapach."


Na recenzję masła  zapraszam do Mariii





16 komentarzy:

  1. uwielbiam wszystko w czym znajduje się choć mikroskopijna część poziomki:P

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio spotkałam kosmetyki mariza w sklepie zwykłym wśród innych kosmetyków byłam tym faktem zaskoczona widziałam to masełko i miałam ochotę go kupić

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym przetestowała produkty MARIZA :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi bardzo ładnie pachnieć.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta konsystencja i jej kolor wyglądają cudownie a nie wyobrażam sobie żeby poziomka mogła źle pachnieć, mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam nic z MARIZY - a patrząc na blogi dziewczyn, które testują, aż ślinka cieknie by również móc to czynić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam i bardzo lubiłam, myślę, że jeszcze do niego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Konsystencja kremu jest zachęcająca ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. poziomkowy aromat w jesienno-zimowym klimacie... mmmm.... zapachniało latem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Your web site is very much worthy of a bookmark. Thank you for the good post!
    jeux dora 2014

    OdpowiedzUsuń